Herbata i zdrowie

Herbata jest napojem powszechnie lubianym.
Jako, że łączenie dobrego z pożytecznym nie zdarza się zbyt często, nie czekaj ani chwili... Przygotuj  aromatyczną herbatę i śmiało rozkoszuj się każdym kolejnym jej kubkiem.

Herbata: Twój płynny skarb

  • Dobre zdrowie zależy od odpowiedniego poziomu płynów w organizmie, a większość ludzi potrzebuje od 1,5 do 3 litrów płynów dziennie.

W praktyce oznacza to, że powinniśmy wypijać od 6 do 8 filiżanek płynów każdego dnia.
Kiedy zatem masz ochotę na coś więcej niż tylko zwykłą wodę, po prostu nastaw czajnik i zaparz aromatyczną herbatę.

Zero kalorii

  • Herbata bez dodatków nie zawiera kalorii ani tłuszczu. Jest więc wyśmienitym i orzeźwiającym sprzymierzeńcem walki ze zbędnymi kilogramami.

Gdy dopada Cię zmęczenie

  • W dowolnej chwili w ciągu dnia, filiżanka ulubionej herbaty Tetley znakomicie relaksuje i odpręża. Kilka minut, które są potrzebne na przygotowanie i wypicie herbaty, ma dla nas dobroczynny wpływ . W ciągu tej przerwy odprężamy się i odrywamy na chwilę od codziennych spraw.

Herbata czy kawa?

  • Herbata zawiera znacznie mniej kofeiny niż kawa. To, ile kofeiny przedostaje się z torebek herbaty do filiżanki, zależy od sposobu przygotowania naparu, czasu parzenia, temperatury wody, rodzaju mieszanki.
  • 1 filiżanka herbaty (ok. 200 ml naparu), parzona przez 3-5min zawiera ok.  40 mg kofeiny, czyli przeszło o połowę mniej, niż w przypadku filiżanki kawy (100 mg)
  • Dopuszczalna dzienna dawka kofeiny to ok. 300mg. Dlatego też w ciągu dnia możesz wypić nawet 6 filiżanek ulubionej,  parzonej, gorącej herbaty, albo 3 kubki kawy...

ZAWARTOŚĆ KOFEINY W 1 PORCJI

ZAWARTOŚĆ KOFEINY W 1 PORCJI

Średnio mg w 200 ml naparu

Dla urody i coś jeszcze

  • Zielona herbata może być pożyteczna w walce z nieprzyjemnymi zapachami w Twoim domu. Podczas gdy Ty delektujesz się jej smakiem, zaparzone torebki odłóż w miseczkę i postaw odkryte na górnej półce lodówki. Wszystkie zapachy będą skutecznie trzymane w ryzach.